Wednesday, April 20, 2011

need !

okea reades , act why aku buat tajuk entry NEED ? cause i need something yang takk pernah aku dapat sebelum neyy . yah KASIH SAYANG SEORANG AYAH ! i need this lahh ! from umo aku 10 taun mama dengan baba aku dah tepisah . pasal pea ? tuuttt ! ( hal peribadi ) . aku kehilangan bende tuhh . aku nakk sagt rasa kaseh sayang seorang ayah . bila aku tenguk orang lain ken , ada bapak . hari-II bapa diorang anta p sch , sedangkan aku ? ta pernah rasa cmtoe . pastoe , bila nak mek report kad kat sch , mesti ada mak mesti ada bapak . ken3 ? sedangkan aku , mama jea yang tolong ambil arn . huargg ! : ' ( aku jeles tenguk orang lain bahagia weyy  ! ad perfect family . sedangkan aku ? iskk .. iskk .. iskk . :'( bila lah aku nak dapat kasih sayang seorang baba lagi ha ? huhu . 

for baba yang erin sayang : baba erin rendu kat baba sangat-II . rendu nak manja dengan baba mcm waktu kecik-II . kesian baba , baba dok kat KL sorangsorang . pastoe penat cari duet nak bagi kat embah , nak bg kat erin dgn akk . kesian baba . baba mesti penad ken ? lau duludulu baba balek keje jea mesti erin picitkan badan baba , kepala baba . tapi sekarang ? kita dah tepisah jauh . iskk .. iskk ,, iskk . baba , erin mintak maaf sangat2 kat baba , sebap erin selalu lupa baba  ken ? baba jea yang hariII contact erin , sedangkan erin just miscall then suruh baba call balekk . jahatkan erin ney baba . :( baba ampunkalah dosa erin kat baba . erin tau erin banayk susahkan baba . maafkan erin baba . :((

korang please hargai ayah korang sebelum diorang dah tade . :))
byee

No comments:

Post a Comment